lördag 17 oktober 2009

Lördagsfrukost

Hade tänkt ta sovmorgon!
Men när klockan var 7 hade jag snurrat många varv
så då gick jag upp.
När klockan närmade sig 9 dukades frukosten fram.
Helgfrukostar är min favorit alla kategorier
den får mycket gärna ta lång tid.
Idag blev det :
en macka med philadelphiaost och rökt lax samt lite kapris och sallad
en macka med ost och lufttorkad skinka och sallad
ett ägg
ett glas rött te
Nu är jag nöjd!
Nämnas kan att jag tillslut fick sällskap av maken
för i min familj ligger de och sover timme ut och timme in;-))
Ska bara packa en ryggsäck med lite godsaker
och ge mig ut i skogen!

3 kommentarer:

  1. Ser gott ut på bild.
    Åt frukost vid 8.00 tiden, men blev lite sugen igen nu.

    SvaraRadera
  2. Det där frukostbordet behöver ett vackert uppläggningfat, varför inte ett i glas ;-)

    SvaraRadera
  3. Mmm härlig frukost. Delar samma lördagspassion. Hoppas du hade det bra i skogen. Kram

    SvaraRadera