tisdag 8 december 2009

För kort för min vikt

Okey nu är sötebrödsdagarna över
var så säkra!

För nu är det bara så att jag
blir allt mer och mer för kort till min vikt!

Jag måste komma på ett sätt att växa
på längden i stället för bredden med andra ord;-))

Har testat det mesta som finns på marknaden
från Flygvärdinnedieten till Viktklubben
men likt förbaskat sitter jag här och svullar!

Men nu är det så att imorgon bitti
då väger jag in igen.

Nu måste vara den perfekta tiden att starta!
Nu ska jag bli en matsnobb
som jag en gång lärt mig!

Min resa ska vara hälsosam
var så säker.

Du är välkommen att följa med mig på min resa!

Sen måste jag bara säga det att jag är så glad idag!
Goaste vännen har fått ett besked idag vilket visar att hon är på rätt väg-♥-

4 kommentarer:

  1. Vad härligt - då blir det ett annorlunda julbord i år ;-)

    SvaraRadera
  2. Hmmm....jaa du....vem fasiken är inte för kort för sin vikt!!!!!
    Kram på dej vännen ♥

    SvaraRadera
  3. Hojta till om du kommer på ett sätt att växa på längden!

    SvaraRadera
  4. Jadu...om man kunde hitta på nått sätt att få ett par extra centimeter, eller en hel decimeter, då skulle jag vara först i kön....

    Håller tummarna, ger dig en stor kick i rumpan och säger googogogoooo girl!!! Du kan fixa det......

    SvaraRadera