onsdag 2 september 2009

Fel perrong eller var i hela friden är sanden?


Mycket olikt mig men här sitter jag!
Kan inte sova!!!

Eller egentligen ska jag säga
Kan inte somna om!!!

Funderar på om jag missat tåget?
eller
Är jag på fel perrong?
eller
Fick jag inte tillräckligt med sand av John Blund?
eller
Är det för mycket på jobbet?
eller
Är det allt kring lilla pappa?

Vem vet!
Å vad spelar det egentligen för roll?
Kontentan är att jag sitter vid datorn och klockan är snart tre!

En kopp te och lite surfande så hoppas jag att allt är som vanligt igen
jag stoppar in öronpropparna och kryper ner och så fort jag lagt huvudet på kudden så
sussar jag!

Mina tankar far runt och hamnar hos min vän Tindra
funderar så på hur hon har det!
Har du fått tillbaka lite krafter min vän?
Har du blivit av med din cancer?
Har du fortfarande stöd från nära och kära?
Får snällt vänta på vetskapen tills du orkar blogga lite igen

Hoppas att ni andra sover gott i era sängar!
Nu ska jag njuta av mitt röda te



4 kommentarer:

  1. Hoppas att du kunde somna om - jag vaknade också mitt i natten, men det berodde på att jag fick sällskap av en som skulle berätta om sin dröm (något luddigt om godis...) - och kunde somna om efter en stunds vändande och vridande.

    SvaraRadera
  2. Här har du en till som vaknade i vargtimmen. Men jag har ju inget jobba att gå till så vad spelar det för roll..?? (hahahah det lät lagom patetiskt självömkligt - eller vadetnuheter)

    Tindra ja.
    Jag oroar mig oxå hur Marlene har det.
    Skickade ett pittpyttelitet sms förra veckan ihopp om bara ett pittepyttlitet livstäcken.
    Bara få veta att hon finns o kämpar på!!!!
    Det är ju detta som är så knäpigt med "cybervänner"...man kan liksom inte ringa någon anhörig o fråga heller....
    Usch -svårt!

    Kram från Lillis - Lady of Leissure *hahaha*

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du kunde somna igen! Det kändes bra att få veta att din 21-åring också varit ute på långresa.
    Hälsningar Kerstin

    SvaraRadera
  4. En del säger att det är ett ålderssymtom - men det är det väl inte???

    SvaraRadera