fredag 25 september 2009

Skål Tindra/Fighter!

Idag skålar jag för ...



... skål ...




... skål ...




... skål ...



... hick ...



... min kära bloggvän Tindra/Fighter som jag haft glädjen att få träffa på en irl-träff i Huskvarna!

Idag har Tindra/Fighter fått reda på att hennes cancer har blivit bortjagad av den tuffa behandling hon genomgått under sommaren när de flesta av oss andra mest bara mått gott

Vet att glaset är lite kladdigt men det är väl räkorna som satt sina spår - men det betyder inte att jag inte skålar och känner en härlig glädje och lättnad

4 kommentarer:

  1. Japp i dag skålar vi för fullt!...om så glasen är räkkladdiga eller ej! ;o)

    Kram på Dig!

    SvaraRadera
  2. Kloka inlägg idag - kan det bero på att det är fredagskväll Anni;-))

    SvaraRadera
  3. HEJSAN!
    Såg din kommenatr hos mig..
    Joo visst var det Tindra ja' menade.
    Skålar jag med fastän jag inte känner henne eller så. Snacka om att vinna sitt livs viktigaste seger...

    SvaraRadera