lördag 19 september 2009

Vattengympa lördag


Vaknade utav klockan 7.30, tassade upp och surfade runt lite innan jag kokade min gröt. På havregrynsgröten rev jag ett äpple ja som jag sa i förra bloggen har jag lite ont utav att äpplena ligger och ruttnar på gräset. Till detta en kopp te och en äggmacka. Det var riktigt gott!

Vid 9.30 åkte jag iväg till min träningsanläggning. På med baddräkten och ner i den varma bassängen. Sen var det järnet i en timma! Ett vattenstyrkapass med massa kondition var det som Linnea bjöd på. Efter det en liten paus på 15 minuter. I med en banan och en bulle och snabbt ner i vattnet igen. Nu var det ett vattenyogapass. Helt annorlunda än det innan. Nu handlade det om balans och rörlighet samt andning! Efter ytterligare en timma var jag nöjd och belåten. Upp ur vattnet med fingrar och tår som mer liknade russin än något annat;-)) Hopp in i duschen vidare till bastun och ut i duschen igen. Avslutar det hela med att smörja in hela kroppen!

Nöjd!

2 kommentarer: