tisdag 10 november 2009

Blå Slampe dag

Idag har jag haft en super bra Blå Slampe dag;-))
Måste verkligen ligga i om jag ska ha en chans
att lämna bottenplaceringen någon gång!

Tänkte visa min underbara lunchrunda.
Njuter verkligen av att få chansen att vila ögonen över vattnet.
Vattnet bjuder på många olika scener
beroende på när på året jag går.

Rundan tar ca 20 minuter och ingår i
kommunens satsning på "Hälsans stig".

Idag friskade det på rejält
vinden piskad in över Vänern ända från Karlstad;-))

Men det var ett härligt motstånd att gå emot
men jag är glad att jag hade mössan på!

Rundan gav 3 080 steg;-))

Och ska upprepas fler gånger denna veckan var så säker!

Så kom igen mina goa glada Blå Slampe vänner;-))

6 kommentarer:

  1. JAg har precis kört 25 min på crosstrainern. Förbränt 376 kcal! Det du - med socker på!

    SvaraRadera
  2. Mysigt att kunna gå vid vattnet även om det blåser, min runda är mest med skogen runtomkring mig men det är skönt det med :) Min lunchrunda tar ca 30 min att gå om jag inte tar den långa för då är det en hel timme...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Bara att gå till jobbet ger mig ca 10 000.Å då menar jag inte att jag går... utan är på jobbet. Tänk vilken glädje man kan ha av gamla skolkorridorer och av rastvakt....

    Heja så klart på dig ♥

    SvaraRadera
  4. Hmm...är ju ingen "blå slampa"....men jag kan väl ändå få tycka till att din promenad stråk ser helt underbar ut.....förstår att du njuter!!
    Keep up the good work!!
    -♥-
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Även de som inte är Blå Slampor är naturligtvis varmt välkomna att kommentera här och nog bjuder min runda på vackra vyer;-))

    Kan säga att jag gick den idag med och när jag inte stannar för att fota blev resultatet 27 minuter och 3390 steg!

    SvaraRadera