tisdag 1 december 2009

Tillbakablick - december

Helena på Bildbloggerian som startat upp "Tillbakablick"
och jag tänker vara med även denna månad!

Så nu har jag kikat in i mitt arkiv
rotat mig fram till december 2008
och hittat detta kort!
Kortet är taget på nyårsafton
som vi firade med goda vänner ute på Västkusten.
December är en månad som faller mig i smaken
för då får man tid för att umgås med släkt och vänner
samt ett litet bokslut över året som gått.

Jag hoppas att bilden är obloggad men tyvärr är jag osäker här.

7 kommentarer:

  1. Härlig himmel, sådan var det här igår när jag hämtade Lilleman på skolan - och INTE hade kameran med mig...

    SvaraRadera
  2. oj så härlig himmel...
    Ja nyårs afton de e en bra dag... så vet man att det är ett nytt år och nya löften! *haha*

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert foto. Fin kontrast mellan "himmel och jord."

    SvaraRadera
  4. Är helt med på ditt spår om varför december är en så bra månad :) Och uppenbarligen en vacker månad också, med tanke på ditt foto :)

    SvaraRadera
  5. Urläckert foto! Färgerna är sällan så fantastiska som mitt i årets mörkaste vintermånader.

    SvaraRadera
  6. Härlig himlabild.Vackra färger.

    SvaraRadera
  7. Underbara färger på himlen. Håller med att det blir lite extra umgänge i december, vilket alltid är trevligt.

    SvaraRadera