fredag 6 augusti 2010

Får jag lov ...


att dela med mig lite av kvällens goda?
Sista vardagen på min semester
och jag gottar till det hela lite med
mina favvogodisar och Rosé!

På måndag startar jobbet igen,
då tänker jag återgå till en mer hälsosam livsstil.
Tänker göra andra val än vad jag gjort under min semester.
Men min målsättning med att jogga två gånger/vecka
har jag faktiskt levt upp till.
Å det tänker jag inte sluta med!
Men under semestern har jag inte lagt så mycket fokus
på vad jag stoppar i mig.
Det är där förändringen ska komma.

I morgon åker lillkillen till Frösakull i Halmstad,
han ska vara där med några kompisar några dagar.
Ett gäng 16-18 åringar som har ff borde ju göra en mamma lite orolig
men tänk det är jag inte.
Jag är lugn som en filbunke;-))
Litar helt och hållet på lillkillen
och litar även på hans kompisar.
Tänker mest på va kul de kommer att ha!
Utan vuxna i en stuga nära en underbar strand - 
kan det bli bättre?

4 kommentarer:

  1. Ha så trevligt i Halmstad :)

    Jag var bjuden på kräftskiva i Halmstad i helgen, men jag valde att stanna hemma ist. Hur tänkte jag där egentligen..?
    Titti

    SvaraRadera
  2. Jaha ja... här har vi en till som tänker bli mer hälsosam.

    Visst är det lite som nyårslöften - det där med att komma tillbaka efter semestern. DÅ ska man lägga upp nya planer...

    SvaraRadera
  3. Bra att du är lugn. Jag var inte glad när jag kom hem i morse och den nyblivna 18 åringen inte var hemma ännu...hm.
    Ha en skön helg innan jobbet sätter igång!

    SvaraRadera
  4. Ser ut som ett bra semesteravslut det där.

    SvaraRadera