torsdag 2 april 2009

Bullbak & andra bullar


Mellangrabben bakade bullar igår! Sådana infall brukar uppmuntras snabbt av mig;-))

Grabben var nöjd med sin påhitt och alla grabbarna mumsade glatt bullar & drack kall mjölk till kvällsmat. Disken då? Jo något ska man ju ha en mamma till ;-))

Idag blir det andra bullar!
Jag ska på mammografi - har gjort det en gång innan och är mycket nöjd att vi kvinnor får denna möjlighet att kolla oss! Men medger att det gör in i h-vete ont♥

När jag ändå är på plats ska jag även lämna blod hoppas nu att de vill ha mitt blod fast jag har varit magsjuk.
Lämnar ni inte blod redan så ta kontakt med närmsta blodcentral och gör så för det behövs! Inte på nära vägar så plågsamt som mammografi;-))

Ikväll blir det lillgrabbens skola! De ska redovisa vad de gjort under miljöveckan och vi föräldrar och syskon är inbjudna! Nu är det sista chansen för mig att titta på detta och det känns faktiskt rätt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar