lördag 23 maj 2009

Rörelseorskärpa träning

Ja innan jag är en mästerfotograf är det en lång väg att vandra - men skam den som ger sig;-))
Idag har jag tränat rörelseoskärpa - å min tanke var naturligtvis att ha skärpa på lillkillen och rörelseoskärpa på bakgrunden. Men dit är det en lång väg att gå som ni ser! Men grabben var nöjd då han fick åka några varv utan hjälm! Något måste man ju göra så att man får honom till att ställa upp fler gånger!


Efter att ha gått en stav promenad med två goda vänner åkte jag hem och stekte pannkakor till grabbarna. Vips så slank de ner i tomma magar och nöjda och belåtna återgick grabbarna till datorerna - ordningen återställd;-)) curling eller hur Anni?

Innan jag bänkade mig framför tvn och Fantomen på operan så fick jag ut och fota lite syrenbilder - jisses snart har de ju blommat ut och det är fortfarande två veckor kvar till studenten!

3 kommentarer:

  1. Nöjda var de väl redan innan, de satt ju vid sina datorer, men nu blev de mätta också!
    ;-)

    SvaraRadera
  2. Snygga bilder! Syrenen är underbar och rörelseoskärpan spännande.
    /Kerstin

    SvaraRadera
  3. Fina bilder! Och när de har flyttat så minns de nog de goda mysiga curlingstunderna!!!
    Kram på dej!

    SvaraRadera