tisdag 17 november 2009

TisdagsTema - accessoarer

Veckans TisdagsTema är accessoarer, det gäller att berätta vad jag använder för tillbehör.

Jag har valt att visa tre accessoarer som aldrig kommit i min ägo om jag inte börjat blogga. För genom mitt bloggande har jag fått många nya goa vänner, inte för att jag haft brist på eller har brist på goa vänner i verkliga livet men detta har varit något helt nytt och spännande.

De två glassmyckena glass-myckena? är det Anni som gjort. Hon gör helt underbara saker i glas, blått är hennes signum du ser att jag för din skull fått till en underbar blå bakgrund Anni? Ett av smyckena har jag vunnit i en av hennes tävlingar och den andra har jag köpt själv.

Det andra smycket är från underbara goa Fighter/Tindra/Me kärt barn har många namn;-)) "Följ dina drömmar - det är ditt liv" är budskapet och jag gör så gott jag kan.

Dessa båda kvinnor hade jag glädjen av att få träffa irl i november förra året tillsammans med ytterligare två underbara kvinnor. Kan bara säga att det var en underbar helg-♥-

21 kommentarer:

  1. Jättefina smycken och accessoarer, älskar personligen de fina glassmycken som kommit nu på senare tid.
    Tänkvärda ord på det andra smycket, sånt skulle jag vilja komma över med!!!
    Ha en bra Dag! Anna

    SvaraRadera
  2. Jamen så skönt, då behöver jag inte fotografera min egna smycken ;-)
    Mera reklam tack, Anne-Lie ;-)

    Extra snyggt med det blå tyget bakom, kunde inte passa bättre för mig och Me ;-)

    Guuu va många smileys jag gör ;-)

    SvaraRadera
  3. Det er jeg som lager de smykkene. Man kan kjøpe de her http://web-linn.no/design

    SvaraRadera
  4. Vilka trevliga accessoarer och en trevlig historia bakom den.

    Tack för din kommentar hos mig - visst fick jag pyssla lite innan jag fick till det. /Ingrid

    SvaraRadera
  5. Riktigt fina accessoarer du har :-)

    SvaraRadera
  6. Snygga smycken, helt i min smak fast jag sällan bär annat än min guldkedja! Tack för kommentaren hos mig!

    SvaraRadera
  7. Jättefina accessoarer du med.Tack för kommentaren hos mej.

    SvaraRadera
  8. Vilka fina smycken helt i min smak. Väldigt användbara.
    Tack för titten
    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  9. Vackra smycken.. speciellt tycker jag om det till höger.. :)

    SvaraRadera
  10. Mmmmm du det är skoj med smycken..det kan göra hela outfiten liksom

    SvaraRadera
  11. Fin halsband med lite mer värde än vanligt:-)

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig historia. Skall kolla in länkarna till smyckeskaparna. Jag har också fått nya vänner via mitt bloggande, än har vi inte träffats irl, men jag planerar en inbjudan till våren.

    SvaraRadera
  13. Fina accessoarer och en fin bild.
    Må gott.
    Anne

    SvaraRadera
  14. Halsband med en egen historia... det är något alldeles extra. Man tänker på en viss person när man tar på sig det, eller hur? Bra bild dessutom.

    SvaraRadera
  15. Oj! Sååå snygga de var...oc dessutom fina minnen att ta med sig *L*

    SvaraRadera
  16. snygga smycken....kul när man får tag på sina favoriter.

    SvaraRadera
  17. Det är något speciellt med saker man kan knyta ihop men särskilda minnen.Anita

    SvaraRadera
  18. Fina smycken och det märks att de betyder mycket för dig/Lis

    SvaraRadera
  19. Åh, såna där glassmycken är verkligen fina! :-) Tänk att något så otrevligt som vassa glasbitar kan omvandlas till något så vackert! Fascinerande... :-)

    SvaraRadera