söndag 11 april 2010

Söndag morgon

(Ingen gyningsbild utan skymning)

Nu gryr åter dagen och jag är inne på den sista dagen på hälsohelgen.
Gårdagen blev en bra dag
det enda som jag inte var riktigt nöjd med var att jag kunde rört mig mer.
Men det tänker jag ta tag i idag,
stavarna väntar på att få komma ut en sväng och jag tänker gå med;-))

Vädret ser ut att bli mycket bättre idag
solen skiner från en blå himmel.
I eftermiddag är det dags för filmklubben igen,
denna gången ska vi se Hunger.
Blir nog en ganska stark film men den har fått bra recensioner. 

1 kommentar:

  1. Underbart foto du bjuder på...
    Så härligt att du klarade din hälsosamma helg, duktiga du!!!
    Måste nog ta en hälsosam månad...eller halv år typ!!!
    Hum....
    nåväl, kan försöka att intala mig det i alla fall...

    Ha en skön söndag, nu sticker jag å Herr Brandis ut till stugan och möter solen och våren!

    SvaraRadera