lördag 24 juli 2010

Let´s go let´s go let´s gå ner på stan...

... å på stan så ger vi järnet
vi bangar inte för nåt...

Stod och lagade middag, sen middag!
Då fick jag ett sms från en väninna:
"Ska du med ner på stan?"
Ja varför inte;-))

Startade med en eller ja ett par öl
på Bishop Arms.
Tänk de hade inte ens Pimm´s!
Mycket snack och fniss blev det.

Gick vidare till stans danshak nummer ett 
å det var då det började...
... utflykten till verkligheten!
Jag erkänner här och nu 
- det var längesedan jag var på "vift"!
Vi blev snabbt välkomna att sitta ner vid ett bord
kan väl säga att det tog inte lång tid innan vi blev bjudna på var sin drink.
Men hjälp hur gör man nu?
Förväntas jag bjuda nästa runda?
Eller förväntas till och med något mer?
Fick kolla med min väninna som är mer värdsvan.
Kunde slappna av och njuta av drinken;-))

Det blev mycket dans och snack!

Kan väl säga det att alla mina fördomar
om detta ställe slog in!
Fick både ett och annat erbjudande
om både det ena och det andra.
Ett var till och med så mycket under bältet 
att jag fick sätta mig ner!

Sicken tur att jag inte är på jakt!

Men okey erkänner att det var väl ändå
lite smickrande att någon ivf tilltalade mig;-))
Jag bortser helt klart ifrån att alla 
mer eller mindre var inne i en dimma
även om det var klar sikt!


3 kommentarer:

  1. Ha,ha. Ja, man blir bara snyggare och snyggare ju längre kvällen går.
    Eftersom man inte är på "jakt" kan man betrakta skådespelet lite utifrån och ta åt sig av det positiva innan man går hem och lägger sig brevid maken igen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Desperata karlar i din stad?
    Äsch, du är ju en snygging!

    SvaraRadera
  3. Grattis!

    Social träning på högsta nivå!! :P
    Kram Titti

    SvaraRadera