torsdag 12 augusti 2010

Hur kan de bara ta så mycket plats?



Tonåringarna alltså!
Har fått flytta in i sängkammaren.
I vardagsrummet sitter 4 grabbar.
Alltså bara 4 stycken men på något sätt 
upptar de hela rummet.
Dom liksom bara "äger" stället;-))

Å låter gör dom oxå!
Ibland bullrar det till utan dess like
när någon av dem antingen skrattar
eller missar något i tv-spelet.

Men jag njuter av varje minut!
Det är härligt att grabbarna har kompisar att umgås med.

Njöt av varje minut kan jag väl inte säga att jag gjorde
när jag var ute i joggingspåret.
Men jag är nöjd med att jag redan på torsdagen 
har fixat två träningspass.
Idag nöjde jag mig med 3,5 km för omväxlingens skull.
Ska nog försöka unna mig en runda i helgen oxå
det ger mig en chans att öka distansen lite denna veckan.

Imorgon är det redan fredag och första arbetsveckan är gjord
det innebär att det bara är 47 kvar till nästa semester;-))
En sanning med lite modifikation 
för jag kommer ta en och annan ledighet
innan beach 2011 - var så säkra!

5 kommentarer:

  1. Ja,lite ledigt måste du ha innan nästa sommar!
    ..och visst tar de plats de "små" liven,men visst är det mysigt med dem också! :)

    SvaraRadera
  2. Undrar om grabbarna säger detsamma när mamma fyller huset med väninnor?
    ;-)

    SvaraRadera
  3. Kan det kanske vara så att joggingen är jobbigare nu när man har börjat jobba igen efter semestern och att det går åt lite mer energi på annat håll? Jag tycker också att det har blivit lite kämpigare...

    47 veckor kvar säger du? Jag säg jag säg... ;)
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Duktig du är med joggingturen. Åh jag måste verkligen komma igång. :-)

    Trevlig helg! :-)

    SvaraRadera
  5. Jag älskar också när huset är fullt med kompisar - även om det betyder att jag får dra mig tillbaka i sovrummet.
    I bland hör man deras gapflabb och det smittar ända in till mig.
    Fredag i dag - så snabbt går en vecka!
    Kram

    SvaraRadera