måndag 16 augusti 2010

No one puts baby in the corner ...


 ... men se det är precis där de står!

När jag kom hem från jobbet hamnade jag i soffan,
så klart!
Soffan är skön och det är helt klart lätt att sjunka ner
och kura ihop under filten.
Men det håller helt klart inte.
Inte om jag ska förändra de där kilona.

Så det vara bara att se sanningen i vitögat
och det gjorde jag.
3,5 km stavgång i skogen;-))

Invägning idag som visar minus 0,6 kilo,
trots festande både fredag och lördag
 vilket jag tycker är en mycket bra början.

5 kommentarer:

  1. Well done. Åh, jag som ignorerade promenaden idag. Får gå extra långt imorgon. Ja, så får det bli. Ha en skön kväll.

    SvaraRadera
  2. Det ÄR en mycket bra början!
    Tur du hittade dina vänner i hörnan.

    SvaraRadera
  3. Jaha ja... tack för påminnelsen. Mina står ute i förrådet. Kanske borde jag titta till dem.

    Sprang igår igen och denna gång gick det kanon.

    SvaraRadera
  4. Men smutsen på handtagen visar ju att de används! Bravo! Jag har gjort min vända på förmiddagen idag!

    SvaraRadera