torsdag 19 augusti 2010

Soffliggare...


Jag är en soffliggare.
Känner mig mycket trött och orkeslös
på kvällarna efter jobbet.
Men tänk jag tillåter mig vara en soffliggare
ivf ett tag!

Blir inte många steg registrerade på min omron,
men det tar jag väl igen vid ett senare tillfälle
HOPPAS JAG!

Har skött mitt ätande riktigt bra denna veckan,
idag fick jag hjälp av en arbetskamrat att skippa chokladen.
Tänk där låg den i min skrivbordslåda och bara skrek och lockade
på lilla mig!

Imorgon drar jag iväg med tre tjejkompisar.
Det är Halmstad som lockar
grabbens etta är ju ledig  nu när han bor hemma hos oss;-))
men även tjejsnack och god mat och dryck!

På vägen ner stannar vi till på Laxbutiken
där vi köper godsaker till kvällen.
Å sen blir det Maxi i Halmstad.
Vinet har en av tjejerna med så det är bara till att korka upp...
Lördag blir det shopping på stan!

Må gott mina cybervänner!

6 kommentarer:

  1. Åh..va mycket kul du har framför dig!
    Ha det så kul!!!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt det låter! Myyys på du bara!! :D
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Då får du motionera högerarmen i alla fall ;-)

    Ha en go' helg, ni kanske tar er en joggingrunda på lördagsmorgonen? Hehehe

    SvaraRadera
  4. Låter hur mysigt som helst. Ha det härligt!

    Kram
    Anna-Lena

    SvaraRadera
  5. En soffliggare till ser jag.
    Kul att Halmstadtrippen blev lyckad och fiffigt med boendebytet.
    Hoppas helgen som varit (om än du är trött nu) ger energi att starta nästa vecka med nya friska steg.
    En god natts sömn så skall du se att du är på banan igen!
    Kram

    SvaraRadera