söndag 7 november 2010



Fler dagar likt dem vi haft denna helgen
och jag kommer säga att November månad är helt okey!
Men sorry än är jag inte övertygad;-))

Idag har jag gett tvättstugan en rejäl omgång
och jag lovar att det var mer än väl behövligt!
Hur kan det bli så smutsigt är för mig en gåta?
Men erkänner att det var länge sen
jag skurade under maskinerna och i alla vinklar och vrår!


Nu laddar jag inför en ny arbetsvecka.
Mycket spännande har jag framför mig!
Men erkänner att jag mest av allt längtar till nästa helg
för då blir det en heldag med våra vänner!
Först Trollhättans största förfest 
innan vi ger oss av till Göteborg 
för att njuta till/av Björn Skifs;-))

6 kommentarer:

  1. Åhhh,nu blir jag avis! Björn Skifs!!! Han om någon kan nog lysa upp i novembermörkret,eller hur? Lyckost dej!!!

    SvaraRadera
  2. Ja det blir allt bra, hans show var proffsig - även om jag hade velat ha betydligt mer av det riktigt gamla materialet... Å andra sidan har jag köpt dvd:erna från hans karriär, så där får jag säkert mitt lystmäte ;-)

    SvaraRadera
  3. Nej tvättstugan tittar man inte runt i precis man går bara in och gör vad man ska.
    Vad kul att gå och se Björn Skifs den eviga ungdomen. Det var en aningens otippat att han sjöng på Kronprinsesans bröllop men han imponerade.
    Sen är det ju också i vilket sällskap man är i när man skall iväg på något.
    Ha en bra måndag till att börja med!

    SvaraRadera
  4. Storstädning ger ro i själen :)

    Ha det så roligt på showen!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Vet du, jag längtar också jättemycket till nästa helg. Vi får hålla tummarna för att veckan går fort som tusan. :-)

    SvaraRadera
  6. Åh, gillar verkligen Skifs! Och skönt med en ren tvättstuga :) - jag går runt och njuter av ett rent kylskåp å min avfrostade frys. Jag vet ju att det är rent, även om det inte syns utanpå!

    Kram

    SvaraRadera