tisdag 11 januari 2011

Sega dagar blir det!


Vad är det som gör att när man precis kommit hem från en resa
är suget på en ny som störst?
Borde väl vara nöjd och belåten?


Å det är jag! Var så säker.
Men...
Vill resa mer,
vill uppleva,
vill vara tillsammans!

Så nu längtar jag till slutet av januari
tur att det kommit en lön innan dess ;-))
för då bär det av mot Stockholm.
Tänker ha en hel härlig helg där
som planeras av en mycket god bloggvän!
Räknar med att få uppleva både det ena och det andra
och hoppas på lite choklad oxå...

Idag har jag varit på vattengympan
och oj säger jag så jag saknar vår Linnea!
Men men det kanske blir bättre...
Imorgon blir det morgonsim,
på fredag spinning och 
på söndag zumba!
Ja jag är bokad på dessa pass ja
nu gäller det bara att se till att komma dit oxå!

Imorgon väntar oxå en tjejkväll
på Body shop! 
En present till syrran som jag tänker vara med på.
Nedrans vad snygg jag kommer att bli;-))

5 kommentarer:

  1. Mmm, låter som mysiga planer tycker jag:)

    SvaraRadera
  2. Nämen ska du till Stockholm! Så spännande! Hoppas att det blir en trevlig och välfylld helg!
    :-D

    SvaraRadera
  3. Klart du fixar dina planer
    - bra jobbat Anne-Lie!! :)
    Titti

    SvaraRadera
  4. Hej Anne-Lie!
    Vad härligt aktiv du varit när jag bara latat mig. Blir också sugen på att åka skidor men vi får skippa det i år. Skidsemester är annars en av de bästa.
    Visst är det väl så att lite vill ha mer och det är skönt att komma hem men så attans kul att planera och spåna på nya äventyr.
    Vad kul att ha så mycket att se fram emot, hoppas det blir som du önskar.
    Ett riktigt Gott Nytt År! Din start på 2011 ser riktigt fin ut.
    Kram Monica

    SvaraRadera