onsdag 9 mars 2011

EFIT - 9 mars 2011


Dags för EFIT igen och självklart hänger jag på.
Tycker det är kul att kika in hos andra 
så jag hoppas verkligen att du kan uppskatta att kika in här!

06.30
Det är helt otroligt faktiskt
för nu händer allt så fort.
Men helt klar är det ljust redan när jag vaknar!

07.30
Efter morgontoalett, grötfrukost är det så dags
att åka till jobbet.
Tillhör lunchlådegänget så lådan är packad!

08.30
Idag är det Modellområdeskonferens på jobbet
å ni ser att vi förväntar oss många besökare,
kannorna är laddade!

09.30
Alla måste registrera sig innan de går in.
Här sitter två goa medarbetare och fixar detta!

10.30
Projektet har pågått ett par år nu
och mycket har hänt
även om man ibland glömmer det.
Bra att få en tillbakablick!

11.30
Det går åt mycket kraft att sitta och lyssna
så vi behöver en fruktstund!

12.30
Psyknen är med Ing-Marie Wieselgren.
Alltid lika kul att få träffas
och Ing-Marie är duktig på att slå huvudet på spiken!

13.30
Kan väl säga att det inte alltid är lätt
att vara en Psynk!
Men med gemensamma krafter i samverkan 
kommer detta att fixas var så säker!

14.30
Det syns nog inte så bra här
men vill bara meddela er om
att idag har det snöat
rätt rejält här hos mig!

15.30
Springer upp på kontoret 
och fixar och donar lite.
Får iväg ett och annat mail
samt en upphandling kring
en informationssida på nätet!

16.30
Väskan låg packad i bilen
så jag kör raka vägen till träningen.
Idag blir det vattengympa och relax!

19.30
Äntligen hemma och kan erkänna att det suger i magen.
Ikväll blir det en omelett med spenat och fetaost!

20.30
Går igenom dagens post.
Funderar på vad detta kan vara?
Men har mina aningar;-))
Det blir en hemlig resa den 9-10 april.
Ska ta med cykel och packning 
dock ej discodressen;-))
Reiseleiterinnen sköter sitt jobb!

21.30
Kvällen avslutas med ett glas rött 
tillsammans med en ny vän.
Min nya laptop har kommit!
Nu är det nog så att jag kommer fastna här ett tag
så jag passar på att säga hej då till er!

Hoppas er dag har varit lika bra som min!

11 kommentarer:

  1. Tittar in på din dag. Skål :)

    SvaraRadera
  2. Hej Anne-Lie !

    Det var nog ett bra tag sedan jag var in till Dig.
    Aldrig att jag skulle våga sitta med vätska i jämte, en nysattack och kanske det skvätter på tangenterna.
    Kaffe har jag på morgonen en bit i från.Men det är upp till var och en.Min Dotter sa att jag fick inte röka i samma rum som datorn, då kärvar den ihop sig av tjäran.Så småningom slutade jag.Har varit rökfri sedan 3/9-08.Istället fick jag problem med andningen.
    Och nu med vikten, gick upp 16 kilo.
    Alltid något sa han, som fick se Åmål.

    SvaraRadera
  3. Skål på dig från mig som gillar att titta in hos dig för att du är oftast full av energi. Aktiv och gillar både nyttigt och gott i en lagom blandning.

    Efter en snabb blick på din översta bild så såg det ut som en påsktårta med mandelmassakycklingar på. Hon var tidig med påsken, hann jag tänka innan jag läste vad som stod under. hi, hi lite kul!

    Här har jag haft en helt vanlig dag på jobbet - inte mer spännande än så.
    ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Jag har kollat in din EFIT-dag. :) Kul med en resa.

    SvaraRadera
  5. Godmorgon kikar in på din EFIT dag, skönt att det blir just på morgonen men botten att det snöade oss er, nu ska snön smälta

    SvaraRadera
  6. jahaja, då har jag helt missat att det var EFIT - har inte ens skrivit upp det i almanackan! Så kan det gå.

    Fullspäckad dag hade du, t o m snö! behöver jag säga att vi ingen fick? ;-)

    SvaraRadera
  7. Hej Anne-Lie, visst är det skönt när snön övergår i det härliga regn som kommit i kväll!

    Men du, hoppas Acer förbättrat sina bärbara! Min som jag köpte i januari 2008, är nu i stort sett helt undanstoppad. Gav lite drygt 10 papp för den och redan efter sådär 1,5 år började locket spricka vid gångjärnen. Något var fel, maken lämnade faktiskt in den men varenda gång han frågade om de kollat på den, så nej, de hade inte hunnit. Till slut tröttnade han och tog hem eländet, sen lade batteriet av och med nytt kan den knacka igång men locket får man undvika att fälla. Men som sagt, de blev nog varse problemet för jag har hört flera som sagt samma sak-och då måste de ju förbättrat kvaliteten nu. Håller tummarna!

    SvaraRadera
  8. Kul att följa med dej på en dag :)
    Ska du cykla vättern runt ??? Wow! Vilken utmaning :) va kul!!!!
    och grattis å skål till ny lap top!

    SvaraRadera
  9. Det är ju nästan så man kan tro du fastnat vid nya leksaken nu och inte kommer ut på nätet heller ;)

    Kul med lite nytt!

    SvaraRadera
  10. Kollar in på din efit-dag :-)

    SvaraRadera
  11. Åh jag missade EFIT igen :(

    Men du ser ut att ha haft en bra dag! :)
    Kram Titti

    SvaraRadera