torsdag 21 april 2011

3,5 ...


... mil har jag cyklat idag!
Kan väl lätt säga det att det känns;-))

Cykelturen till jobbet tog 55 minuter
och kändes faktiskt helt ok.
Kan till och med tänka mig att göra det igen.

När min arbetsdag var slut möttes jag upp av
två cyklister som bestämt sig göra mig sällskap.
Vi stannade till och köpte varsin sallad till lunch
och hoppade upp på hojarna.

Efter halva vägen hem anslöt ytterligare en cyklist
och sen stannade vi till i blå- och vitsippebacken
och mumsade i oss vår lunch.


Efter detta fantastiska träningspass
har jag avnjutit en härlig tvårätters middag
med sonen som kommit hem från Halmstad.
Behöver jag säga det att ett och annat glas vin
har naturligtvis slunkit ner;-))


4 kommentarer:

  1. Oj, det var långt. Men vilken trevlig vår-cykel-tur. Mysiga bilder.

    SvaraRadera
  2. Bra gjort! Jag har cyklat Tjejvättern en gång. Jag fick lite problem med vätskebalansen men annars gick det bra. Det roligaste var nog träningen innnan. LYCKA TILL!

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat!!!! Glad påsk till dig.

    SvaraRadera
  4. Stiligt jobbat. Kul också att vara ett gäng som kämpar tillsammans.

    Påsken är en helg full med god mat och godis. Själv har jag något i munnen hela tiden känns det som. Gott men dumt.
    Ikväll är det dags igen med sill och annat kaloririkt. Salladen din ser god ut, det får bli mer sånt sen. Efter påsken!

    Ha det så skönt
    Kram Monica

    SvaraRadera