lördag 23 april 2011

Grill gånger två!


Nu går allt med ruskig fart!
Knopparna brister nästan framför ögonen på mig!

Idag har det blivit lite mer shopping,
nu finns det äntligen en matta under vardagsrumsbordet.
Hoppas det gör gott ljudmässigt för det behövs verkligen!

Sen cyklade jag ut till "exet" där alla grabbarna huserat under natten.
Grillade hamburgare står på dagens grillmeny.
Solen har lyst och värmen har varit helt underbar,
vinet passade perfekt!

Efter grillningen cyklade jag vidare
men nu med en härlig omväg för att få lite träning!
Å gissa åt vilket håll vinden hade?
Naturligtvis inte samma som mig - längsta biten;-))
Totalt blev det en och en halv timmes cykling  

Tog vägen om mor & far där grillen var redo.
Så jag passade på att käka middag där när jag ändå var igång!

Väl hemma kröp jag ner i ett bubbelbad.
Nu har jag även mumsat ett rulltårtsbakelse
och snart börjar ett av mina "favvo"program 
The Big C som jag tyvärr missat några gånger nu!

3 kommentarer:

  1. Men jisses vad du äter!
    ;-)

    Och ja, när man cyklar har man ALLTID motvind!

    SvaraRadera
  2. Hej min bloggvän!
    Kan tänka mig att livet åker berg o dalbana med dig för tillfället.
    Kvällar är oftast kämpiga men på morgonen går allt lättare igen.

    Vilken underbar terapi cyklingen måste vara både fysiskt och själsligt. Tid att fundera, planera samtidigt som hela kroppen får arbeta och inte minst det finns ett mål med alltihopa. Tänk vilken tillfredsställelse det kommer att vara att köra över den där mållinjen när loppet är gjort.
    Det är obetalbart!

    Ha en fortsatt skön påsk i sol och värme.
    Påskkram Monica

    SvaraRadera
  3. WOW. Så länge du cyklade. Det är så underbart. En känsla av frihet på något sätt. Glad påsk och en stor kram!!!

    SvaraRadera