onsdag 11 maj 2011

Mitt i veckan

Fattar inte att det går så fort!
Det hinner ju knappt bli måndag innan det är fredag igen.
Å tänk då skulle jag ändå behöva minst 
en extra arbetsdag innan denna helg kommer.
Tur att det ändå bara är onsdag idag
otur att jag inte kan träna en enda kväll denna veckan.
Tur att jag kan cykla till jobbet;-))

Lunchade med en kollega idag,
hade en härlig pratstund om våra nya civiltillstånd!
Det är extra gôtt att snacka med någon i samma situation,
någon som faktiskt exakt förstå hur det är.
För även om inget är exakt lika
så är det ändå väldigt mycket som är igenkännande.

Försöker fixa till något i lyan varje dag,
idag fick jag upp en lampa till i hallen.
Börjar faktiskt bli riktigt haj på det hela;-))


5 kommentarer:

  1. Jättefint foto :) det ser så mysigt ut i ditt nya hem ! Må gott!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt du börjar få det!!

    SvaraRadera
  3. Sakta men säkert så formar sig ett hem. Vacker bild! :)

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Förstår precis vad du menar om att det är "gött" att snacka med någon som är i samma situation, som verkligen förstår vad det handlar om

    SvaraRadera
  5. Igenkänningsfaktorn är så skön när den infinner sig och jag förstår så väl vad du menar.
    Ta hand om dig.
    Från Vilda tankar!

    SvaraRadera