söndag 19 juni 2011

Favoritmamman


Vaknar till en härlig morgon.
En morgon där regnet står som spö i backen,
men vad gör väl det?

I de båda rummen ligger två av sönerna och sussar.
Själv har jag legat i vardagsrummet,
där min säng står
men som jag inte använt så mycket.

Hoppas verkligen på att få använda sängen
fler gånger under den tid som komma skall.
Och även framåt i tiden...

...
så eftersom vägen till mannens hjärta går via magen
steg jag upp och fixade till Silver Dollar pancakes!
De serverades såklart med lönnsirap
Nu får vi se om min strategi fungerar;-))

3 kommentarer:

  1. Supermorsan säger jag. De pannkakorna är värda en massa kramar.
    Killar är bra på det sättet - de älskar god mat och är lätta att tillfredsställa på det viset.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var väl inga problem va?!

    SvaraRadera