onsdag 8 juni 2011

Tillfredsställd efter lite skruvande och fixande!


Har ni hört om Vygotskijs pedagogik?
Lite förenklat så kan man säga att han talar om olika .utvecklingszoner. 
Med hjälp av vägledning klarar man att utmana sig
i en ny utvecklingszon.

Igår vägledes jag i min nya utvecklingszon,
den som är att klara sig som singel;-))
Tillsammans med min vägledare 
lyckades jag byta framlampan på Clion
samt motera ihop två cykelställ att sätta på takräcket.

Snacka om att känna tillfredsställelse! 




4 kommentarer:

  1. En singel som söker tillfredsställelse måste lära sig att skruva själv, menar du?

    :-p

    SvaraRadera
  2. Åh herregud va duktigt! Superbra!!! Klappa dig själv på axeln! :)
    Själv hade jag lämnat in allt detta till verkstadspersonalen ;)

    SvaraRadera
  3. Otekniska Berta här hade gjort samma som ovan dvs. lämnat iväg det till närmsta verkstad.
    Eller
    jag skulle kanske kunna lämna in mina tekniska problem till dig?
    Blink, blink;-)

    SvaraRadera