söndag 3 juli 2011

Soffliggare


Två grabbar hos sin pappa
och en grabb på P&L
Rapport från Borlänge: Bob Dyland var riktigt kass - utan tvekan sämsta hittills! 
Då återstår det för Håkan Hellström att rädd upp avslutningskvällen med andra ord;-))
så jag är solokvist!

Soffläget är intaget och tre sommarpratarprogram
har jag hunnit med!
Henrik "Henke" Larsson
Jason "Timbaktuu" Diakité
"Underbara" Clara Lidström 
Alla tre väl värda att lyssna till;-))

Nu tänker jag förflytta mig till...
ja just det sängen!

7 kommentarer:

  1. Ligger du kvar än? Jag ska ta steget upp nu. Klara färdiga ...

    SvaraRadera
  2. Ligga på soffan är inte dumt alls. Jag har en skön solodag när grabbarna i familjen har åkt på fiskeresa...

    SvaraRadera
  3. Go bild.
    Redan innan skulle jag kunna lista ut att Håkan Hellström slår Bob Dylan på fingrarna.
    Du får berätta om jag har rätt!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Soffläge är underbart!
    Nu har jag äntligen hunnit med en sommarpratare,det var igår som jag "Live" lyssnade på Henke Larsson, och grät gjorde jag också! Ett bra sommarprat var det...

    SvaraRadera
  5. kan inte låta bli att fundera över när jag låg på soffan senast ... men jag har ju både hängmatta och några sköna fåtöljer ...

    SvaraRadera
  6. Tack för sommarpratar-tipsen - jag får lyssna till dem i efterhand! :)
    ~Titti

    SvaraRadera