måndag 15 augusti 2011

Festplaner


Nu har jag klarat av fyra av fem fastedagar
och allt känns helt okey.
Längtar i och för sig efter att få sätta tänderna i ett äpple
men den dagen kommer ju;-))

5 dagar av 365 är faktiskt bara 1,4% av ett år;-))

Idag har jag varit och handlat 
till min egen lilla blygsamma"Eid Al-Fitr".
Fikon, juice, banan, nektarin, yoghurt och tomatsoppa
kommer vara det jag mumsar i mig på onsdag.
Inte allt på en gång då men...

Tänk att jag ser verkligen fram emot den menyn!
Undrar hur många dagar den känslan sitter i
innan jag längtar till något mer mäktigt.


4 kommentarer:

  1. Vad duktig du är,,jag tyckte det var hemskt att fasta,,inget kaffe på flera dagar..
    Mia

    SvaraRadera
  2. Superduktig är du! Smaklig spis på onsdag! :)

    SvaraRadera
  3. Skönt att det det bra med fasteplanerna.
    Hur gott det är att tugga maten blir man nog inte medveten om förrän det inte finns någon mat att tugga.
    Njut ordentligt på onsdag!

    SvaraRadera
  4. Nu är jag nöjdare, här räknar du ju rätt ;-)

    Själv skulle jag behöva en total utrensning av all god mat och vin och öl och annat just nu ...

    SvaraRadera