måndag 29 augusti 2011

Jorå nog finns jag här alltid ;-)


Känner mig lite skruvad för tillfället!
Allt har dragit igång
å det med buller å bång!

Helgen tillbringades i Halmstad
två nätter på hotell tillsammans med syrran.
Uppdrag = sy gardiner till studentlyan!

Hemvägen innebar ett stopp på IKEA
Idag kom leveransen
snart känner jag mig nöjd med vardagsrummet.
Men först måste jag skruva...

Nästa helg är det tjejmilen
å jag får väl vila mig i form 
för jisses vad kvällarna är intecknade redan ;-))

Nu är det höst helt klart!

Återkommer....

5 kommentarer:

  1. Ja, vilken kontrast det är med livet under sommar och semester jmf med att vara tillbaka på jobbet igen och allt runtomkring. Det gäller att hålla tempot på en någorlunda vettig nivå.

    SvaraRadera
  2. Vilken skruvad utmaning :-) Men det blir nog väldigt fint när det blir klart. Kommer också få vila mig i form för jag ser att denna veckan blir det svårt att hinna med motion. Kanske på torsdag...och då ska jag ju packa också förresten...
    ha en bra vecka-ska bli väldigt roligt i sthlm även om det inte lär bli någon rekordtid på milen :-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha du kommer bli värsta skruvningsexperten!! ;)
    ~Titti

    SvaraRadera
  4. Det är rätt roligt när det händer saker också - roliga saker!
    Tjejmilen låter spännande.
    Har en kompis som också skall springa + hennes barn som skall springa "lilla tjejmilen" på 1,2km. Det var så gulligt tycker jag.

    Skall bli kul att se vad som finns i kartongerna för det måste du visa oss!!!

    SvaraRadera