fredag 19 augusti 2011

Öronorgasm

Hemkommen från frissan,
hon gillade mina lockar.
Behöver jag säga att dessa lockar brukar driva mig till lätt vansinne?
Jag kan inte styra och tygla dem,
men lockar kanske är som barn
de ska inte tyglas;-))

Ikväll blir det Göta Kanal Rock
ser fram emot lite örongodis
kanske till och med en och annan öronorgasm;-))
Kanske det blir en och annan allsång?

Eller vad sägs om: 
Uno Svenningsson
Staffan Hellstrand
Mikael Rickfors
Joppe Pihlgren
Idde Schultz
Irma Shultz Keller
Per Persson
Sören "Sulo" Karlsson

7 kommentarer:

  1. Du blev ju skitsnygg i håret! Vilka härliga artister! Synd att jag inte hade koll på det. Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Du blev ju ögongodis i din nya frissa..Så snyggt
    Mia

    SvaraRadera
  3. Urläcker frisyr! Du blev jättefin. Och tunikan hänger löst...
    Ny termin - nytt liv.
    Ha en himla kul kväll vid slussarna (med regnställ på).
    kram/Lisa

    SvaraRadera
  4. Jahaja, undrar just hur kvällen slutar när Anne-Lie lockar ...

    SvaraRadera
  5. Jättefina lockar...

    Själv missade jag, eller rättare sagt glömde av, att båten lade intill i vår stad i torsdags. Det var dumt gjort av mig, ville ju lyssnat på dom.

    Hoppas att du haft en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt! Önskar att jag hade lockar i mitt hår :)

    SvaraRadera