tisdag 20 september 2011

Operation


Så var det då gjort då!
Idag var jag på Primapraktiken
och opererade bort ett födelsemärke
som inte såg så bra ut enligt läkaren.
Men den såg inte oroligt dålig ut
så jag är inte orolig!
Utan snarare handlar det om att ta bort utifall att!

En halvtimma tog det att:
tvättas
bedövas
beskäras
sys
tejpas
plåstra om;-))

Nu skickas "resterna" på analys.

Så ikväll blir det lugna gatan här hos mig.
Sätter mig nog i soffan och stickar vidare på min tröja.
Tänder ett ljus och kokar en balja te
faktorer som gör en höstkväll rätt okey;-))

5 kommentarer:

  1. Skönt att bli av med den! Och ja, hösten kan vara mysig den med...

    SvaraRadera
  2. Då var den väck och behöver inte sprida mer oro.
    Skönt!
    Låter som en skön kväll också - tillika här och nu ska jag natta mig med min bok.
    Sov gott!

    SvaraRadera
  3. Har tagit bort förut och har nog några till som behöver tittas på.
    Men till skillnad från dig är jag nog lite orolig.

    Skönt att det är gjort för dig nu och sticka på du!

    Kram och go natt!

    SvaraRadera
  4. Skönt att bli av med den! Hoppas allt blir bra :)
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Bort bort bort - nog är det konstigt att ett sådant litet snitt kan göra så ont efteråt?

    SvaraRadera