fredag 21 oktober 2011

Å så har en hel vecka passerat!


Mina uppdateringar duggar inte tätt vill jag lova!
Kan väl bara säga det att jag hade en underbar tjejhelg
å vi utmanade oss under vår vandring
innan vi nådde vårt mål 
och korkade upp bubblet!

Ska redigera bilderna 
och kommer med all säkerhet bjuda på en och annan här.
Men tiden är inte på min sida.
Eller det var väl inte riktigt sant om jag ska vara ärlig!
Men det är liksom lite mycket nu;-))

Jobbmässigt har jag varit i Uppsala i veckan,
ett studiebesök på NCK med övernattning
vilket gjorde att två kvällar bara försvann.
En kväll kom jag faktiskt iväg och tränade
och idag tog jag på joggingskorna
direkt efter jobbet och gav mig ut på en runda.
Tyvärr var förmiddagens solsken puts väck
men tänk att det gick bra att traska i molnigt väder med;-))

Väl hemma ställde jag in en skaldjursjanson i ugnen
innan jag kröp ner i ett bad!
Kan väl säga att jag njuter av att vara ledig!

Ska försöka bli klar med min högskolekurs i helgen
vilket innebär att lördagsförmiddagen kommer ägnas åt fotografering
eftermiddagen tar jag ledigt för att hälsa på en fd arbetskamrat.
Vet att hon har äpplen som hon vill bli av med så
nu vet jag vad jag ska göra på söndagen;-))

Må gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar