tisdag 15 november 2011

Arkivdags

Intensiva dagar är det helt klart! Var på jobbet vid 7.30 och lämnade kontoret först lite efter 18. Åkte raka vägen till fotoklubbens möte. Där visade två av medlemmarna bilder från Dovrefjäll. Vackert värre och myskoxarna var härliga att se på bild. Blev så inspirerad att jag gav mig hem och grottade ner mig i mitt arkiv. Ett arkiv som jag kan fastna i rätt länge faktiskt - tänk vad roligt det kan bli så här en tisdagskväll i november;-))




November 2010 hade vi snö vid den här tiden.
November 2009 var höstfärgerna i sin fulla prakt och snön kom senare!


Blev så inspirerad av fjällbilderna så jag letade även upp bilder från Lofsdalen januari 2009. Nog är det några skatter man har i sitt arkiv;-))

1 kommentar:

  1. Du skulle haft en dagsfärsk bild också, det vore kul att jämföra de tre! Måste bestämt kolla om jag har motsvarande bilder i mitt arkiv!

    SvaraRadera