fredag 23 december 2011

Nu kan han komma...

... allt är i stort sett klart. Skinkan är griljerad och "tomtegröten" putrar på spisen. Även idag har jag gjort "Må-bra" saker. Startade med en promenix innan jag bytte om och cyklade till det stora shoppingcentret utanför stan. Dags att fixa de sista julklapparna. Snabbt och lätt gjort när man vet vad man vill ha;-)) Men hemresan kändes inte lika snabb vill jag lova - motvind och spöregn. Tur att jag kunde fokusera på tappade kcal och nytta för ♥

Sen lagades renstek med hasselbackare och svampsås, vilket sönerna gladeligen mumsade i sig.

Julklappar har slagits in och likt många andra år så hittar jag en julklapp som jag inte minns vem den är till! Har funderat på om den ska öppnas för att hjälpa mig men har beslutat mig för att ta med den som den är så får i se vem som ska ha den;-))

3 kommentarer:

  1. Härligt att julharmonin lagt sig över dig.
    Nu vill jag önska dig en riktigt GOD JUL, njut och ha det bra1
    Julakram från Monica

    SvaraRadera