lördag 28 januari 2012

Fungerar det eller?

Är tanken som slår mig när det inte finns några kommentarer till mina inlägg. Helt klart är det kul när det lämnas kommentarer men helt ärligt så skriver jag detta mest för min egen skull.

Dagens bild är ett försök att visa hur högt upp det egentligen var på Mosesberget. Fortsätter jobba vidare med bilderna. Å bilder blev det helt klart! Lite över tvåhundra nu och då har jag fortfarande en hel del kvar. Men nu räcker det för idag för nu är det dags att krypa ner i "bingen"!

2 kommentarer:

  1. Jag har nog bara kikat in här en gång innan, men jo kommentarer funkar nog... ;-)

    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt med kommentarer, alltid! Men visst är det så att bloggen har blivit som en dagbok, man skriver för sin skull ;)

    SvaraRadera