söndag 16 juni 2013

Sommarminnen...

Det är inte alltid lätt att fånga mina söner på bild men äntligen lyckades jag ;-)

Åkte till Linköping och Katedralsskolan i torsdags för att fira en nybakad student! Regnet bara öste ner hela vägen och paraplyet kom mycket väl till pass. Tyckte lite synd om alla studenterna men faktum är att alla såg lyckliga ut oavsett att regnet öste ner.
Mellansonens tjej var äntligen klar med sina gymnasiestudier. Hon hade jobbat på bra kan jag lova!

Efter utspringet gav vi oss av till bjudningen och där fortsatte firandet innan vi åkte hem de 30 milen igen ;-)

1 kommentar:

  1. Låter som ni hade en fin dag trots regn och många mil i bilen. Ni var alldeles i närheten av mina hemtrakter eftersom jag bor nära Linköping i den lilla staden Mjölby.
    /Kerstin

    SvaraRadera