fredag 30 december 2016

Kattvakteri

Merci och jag har besök av sonens katt Pralin, en dam på snart 12 år. Hon fräser och morrar på mig och Merci mest hela tiden.

Idag var vi hos veterinären med Pralin och tyvärr hade hon tecken på njurproblem. En tydlig ålderskrämpa enligt veterinären. 

Nu blir det foder anpassad för katter med dessa problem och återbesök till veterinären om ett par månader. Hoppas hon ändå får hänga med oss ett tag till.

Nu har lugnet lagt sig och dom har hittat var sin plats nära varandra. Hoppas det håller i sig även i natt så jag får sova.

1 kommentar:

  1. Jaså, du kikar in i bloggosfären igen! Vad kul!
    BVet inte hur du försöker lägga in bilder från mobilen, men för mig har det varit enklare att göra det via webläsare än via blogger-appen. På Chrome ska jag av någon anledning inte välja "galleri" utan "dokument"!
    Hoppas att Pralin blir bättre!

    SvaraRadera