onsdag 5 juli 2017

Fyndar vidare


Jag har blivit med sovsäck!

Egentligen har jag redan en kvar sen barnen var små, 
men det har jag förträngt :)
Har till och med lånat ut den till grabbens tjej.
Ligger inte på för att få den tillbaka.

Inför min kommande vandring är det lågvikt som gäller!
Jag vill unna mig produkter som fungerar för vandring.
Kan säga som så att jag har tillräckliga erfarenheter av att inte ha rätt utrustning
för att veta att det inte underlättar!

Har ju hittat youtubeklipp och grupper på fejjan
och så ser jag att någon någonstans nämner en sovsäcksmodell.

Googlar och självklart är det rabatt!
För 1900 spänn kan jag nu köpa mig en
sovsäck ur traveller series som väger typ 400 gram.
Självklart slår jag till!

Nu har jag vandringskängor, ryggsäck och sovsäck.
Det vill säga tre "måsten" inför min vandring.

Men shit för hur reklamen fungerar!
Efter att jag googlat och handlat på Outnorth,
så är mina flöden fyllda av erbjudanden från nämnda företag!
Sjukt även om jag är mycket nöjd 
både med servicen och leveransen. 




1 kommentar: