söndag 27 december 2009

Tar en paus...

Nu är det så att jag har fastnat i soffan
framför tv och dator!
Det känns som om jag mest förflyttar mig
mellan soffan & köksbordet!
Inte så bra för figuren inte
måste göra något åt detta!

Mer rörelse behövs helt klart.
Har lyckat få ihop 43 176 hittills i veckan
inget att vara stolt över precis!
Helt enkelt inte acceptabelt!

Lättlöst problem enligt kära maken...

... och erkänner att det ligger något i vad han säger;-))

Så jag tänker ta en paus från bloggandet
istället ska jag ge mig ut och samla steg i mängder!
Nu gäller det att ge fettvalkarna en omgång!

Sköt om er mina vänner så ses vi när jag tittar in igen!

8 kommentarer:

  1. Ut o knalla med dig - kanske prova på att jogga lite? Hehe...

    SvaraRadera
  2. Det var oväntat må jag säga...

    Psst... det går att kombinera vet du.... blogga och stega.

    kramen ♥

    SvaraRadera
  3. Yes, smart tjej !! Och vi ses sen senare... Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Bra beslut, jag har gjort det samma, idag har jag lyft på pc-locket igen, men ska lägga ner det om en liten stund. har bestämt mig för att jobba igen efter nyår. känns bra.
    inte för att jobba innebär blogga :) utan mer att jobba = dator = stillasittande = smittar = svårt att komma upp och göra något annat :) så nu på med kläder och ut i snöslasket :) <3

    SvaraRadera
  5. Bra tänkt! Omsätt det i verkligheten nu!
    (Jag ska också försöka röra mig i min egen takt...)

    SvaraRadera
  6. jag vet jag vet. Men snart är du tillbaka :-)

    SvaraRadera
  7. Synd att du pausar bloggandet men samtidigt förstår jag dig. Visst har det ett samband med ringarna man ser runt magen, eller? I alla fall nu, när jag kommer i håg det OCH är inne på datorn samtidigt :-)

    Vad fin du var i tidningen häromveckan (ang broddar mm). Sa stolt till familjen, att henne känner jag!

    SvaraRadera
  8. Jag menar faktiskt ringar i allmänhet av stillasittande, inte så att jag på NÅGOT SÄTT ser det på dig, mer känner detsamma själv...

    SvaraRadera