fredag 17 april 2009

Fredagsmys i tv-soffan


Nu händer allt så fort - nästan svårt att hänga med. Snart är det väl dags för skomakaren att ta semester!


Utanför mitt jobb har magnolian gått i blom. Tog med kameran idag och fotade lite innan jag åkte hem. Bjuder på en av dessa bilderna!


I rabatten utanför köksfönstret har årets första tulpan slagit ut. Även den måste ju förevigas - eller?


Ikväll har jag hamnat djupt ner i tv-soffan. Men på "dumburken" hittar jag inte något jag vill se på så jag sitter här;-))

Det ska bli skönt att vara ledig igen - tänk att det ger sådan mersmak! Ytterligare något som ger mersmak var helgens efterrätt - varsågod att smaka♥


7 kommentarer:

  1. Magnolia trivs inte här. Det är trist för de är så vackra!
    Jag njuter av min julros;)

    *smakar lite* mmmm

    SvaraRadera
  2. Det såg fint ut. Efterrätten alltså. Men vad var det du bjöd på? Ostkaka?

    Magnolia älskar jag. Det finns flera trädgårdar runt oss, med magnoliaträd. Det är så vackert när det blommar. Men kort.

    (Fin blomma och vackra ord till Tindra... så fint!)

    SvaraRadera
  3. *mums* - tack!!
    Idag blir en finfin dag!!
    Tårstrejk ;)

    Tack för peppningar - så värdefullt för mig ska du veta!!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Så roligt att hitta dig här.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du, det där ser verkligen GOTT ut!!!...men va e´ de för nå´t?

    Visst är denna tiden så fantastisk?! Nu börjar det se riktigt "nygrönt" ut här på många ställen...och vips, så har man vant ögonen. Det går så himla fort!

    Kram på Dig

    SvaraRadera
  6. Oooops glömde - KRYA på Dig från hostan!

    SvaraRadera
  7. Så GOTT ser det ut!!!!....skulle man kunna få ett recept? ♥

    SvaraRadera