söndag 19 april 2009

Rosslig i rören

Nu är det min tur att vara rosslig i rören - kan säga att det känns riktigt visset har ingen lust att vara sjuk igen! Så helgen har gått i vilans tecken för jag vill jobba i veckan som kommer.

Nu är det söndag och veckans matsedel ska planeras, maten ska inhandlas - dags att ta fram inspirationskällor för här är idétorka som vanligt när det gäller vardagsmaten!

Senare idag är det avslutning i Filmklubben "Försoningen" står på programmet! Har sett den och den är mycket bra men jag går idag ändå för jag hoppas på en fika med filmvännerna efterpå!

2 kommentarer:

  1. Men... har du blivit sjuk?
    Ingen idé att få med dig ut på en runda då...

    Tills vidare får du stanna hemma, bädda rena lakan och stoppa om dig själv ordentligt. Jag kokar lite té och kommer med några skorpor och skivad melon. Och tidningen Allt om Mat. Blir det bra.

    För ju fortare du blir frisk desto fortare kan du hänga på mig och Barbro i joggspåret. Och göra armhävningar och situps varje dag. ...Men först... schhhh... ta det lugnt... somna om...

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Mmm efträtten såg god. Matplanering ohh så duktig du är!
    Och massa fina bilder! Strax slår mina tulpaner också ut!
    Krya på dej!

    SvaraRadera