torsdag 23 april 2009

Idag kom värmen med besked


Underbart - idag har värmen kommit med besked! Mitt klädköp igår var helt perfekt och jag har redan börjat använda dem!

På jobbet idag har vi haft en Kraftsamling mot klamydia. Vårt dragplåster har varit Carl-Einar Häckner och han gör detta mycket bra. Föreställningen har vänt sig till gymnasieelever i 2:an & 3:an - och med tanke på publikreaktionerna så har de varit nöjda!

Efter jobbet träffades syrran, mamma och jag på resebyrån med planer på att boka en resa till Rom. Men hu jeda mig va dyrt det var! Vi skulle kunna åka en vecka till Mallis isf 3 nätter i Rom. Så efter mycket olika förslag och funderingar har vi gjort en helomvändning;-))

Nu blir det Amsterdam istället!

Å vi ska bila ner! Jisses Amalia va kul detta känns! Så lördagen den 9:e maj drar vi iväg! Vi ska låta det ta den tid det tar att resa ner för vårt syfte är ju att vara tillsammans.

Så nu tar jag gärna emot era resepärlor på vägen mellan Köpenhamn och Amsterdam!

Efter det att vi bestämt oss traskade vi ner till ett mysigt fik vid kanalen och där satt vi och mös i solvärmen - därefter tog syrran och jag en promenix runt Spikön. En fin båt passerade och jag skyndade mig att ta ett kort innan batterierna tog slut på kameran - snacka om att vara oproffsig;-))

3 kommentarer:

  1. Kikar in och tittar på min lilla sippa:-)

    Å så kollar jag in alla dina andra foton och blir alldeles glad.
    Tack!

    SvaraRadera
  2. Låter mysigt!
    Amsterdanm är väl perfekt nu!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ååååh va mysigt ni ska ha det!
    ...och Du, Du har använt min älskade dotters namn i texten...;o)

    Kram på Dig Anne-Lie!

    SvaraRadera