onsdag 22 april 2009

Det blir bättre


Idag har jag faktiskt varit på jobbet! Känner mig bättre även om jag är seg av allt hostande samt penicillinet. Men ont ska med ont fördrivas eller?

Efter som jag nu har klarat mig utan karens och sjukskrivning så tyckte jag att jag var värd lite "spending" man måste ju ha balans eller! Så på lunchrasten gick jag och shoppade - två toppar, en par byxor och en skarf. Tror att det gick jämt upp med en karens dag;-))

Å Anni & Tindra jag har köpt blåa kläder - inte illa va?

Kläderna kan ni kika på i min andra blogg Fotorian

Efter middagen tog jag en runda med kameran - fasiken va kallt! Nu är jag inne på min andra balja te och snart återkommer nog värmen♥

1 kommentar:

  1. Så snygga kläder!
    Såå sugen jag blev nu, behöver verkligen shoppa nya kläder!! Väntar på våg- men nu kan jag inte vänta längre!
    Hoppas du mår bra nu!
    Kram

    SvaraRadera