fredag 10 april 2009

Långledigt

Startade min ledighet med att åka till badhuset. Simmade 20 minuter innan jag drog mig tillbaka till det romerska badet.

Ångbastu och sen dopp i kallbassängen...

torrbastu och sen dopp i kallbassängen...

relaxen och sen dopp i kallbassängen...

i men hårinpackningen och tillbaka till torrbastun och sen ett sista dopp i kallbassängen...

Blåkulla here I come;-))


Idag ska vi träffas hos min syster - det blir grillat. Hon har en inglasad uteplats där vi kan sitta och njuta men jag hoppas även på att få tillfälle att sätta nosen i solen lite. Min lott är att baka ett par smaskiga kladdkakor så det är väl bäst att jag sätter fart och gör det nu!

Ha en härlig ledighet!

2 kommentarer:

  1. Vem i all världen fixar att klättar upp i björken och sätta upp alla fjädrar och vem i all världen fixar att ta ner dem igen?

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du för boktipsen! Trevlig blogg du har,här vill jag läsa mer.
    GLAD PÅSK!

    SvaraRadera