onsdag 6 maj 2009

Vågar inte tänka på vad som är kvar!

Härliga färger - lyckades fånga dem på bild!

Förberedelserna inför Amsterdamresan pågår för fullt.

Detta har jag fixat:
  • Epiladyn har dansat över mina ben och fått bort det mesta av skogen.
  • De grå hårstråna är täckta med en ny nyans
  • Har noggrant smort in mina ben med Dove Summer glow - vill ju inte blända Holländarna
  • Har växlat in till Euro
  • Har gjort musli till min kusin - fixat å donat med burken
  • Har bakat Tortano ett utflyktsbröd ur Leilas "a pice of cake"
  • Har bakat dumlemuffins till familjen här hemma
  • Har stekt pannbiff till familjen här hemma
  • Tvättmaskinen har börjat göra sitt
  • Lånat reseböcker på biblioteket
  • Oopps höll på att glömma - har sökt semester och fått den beviljad;-))
På jobbet har jag fortfarande en hel del kvar att fixa med innan jag får ta ledigt! Detta stressar upp mig och jag vaknar vid 4 och det är stört omöjligt att somna om! Måste skärpa mig!

Hemmagjord musli i dekorerad burk
Mitt Gravensteins träd står i blom

6 kommentarer:

  1. Du menar väl inte på fullt allvar att du lagat muffins och biffar till vuxna karlar för att du ska kunna resa iväg?
    Matlagningskurs, var det någon som sa...
    Den hårda vägen när mamma/fru är borta, säger jag.

    SvaraRadera
  2. Å, så underbart det låter med en semesterresa till Amsterdam. Det är en jättemysig stad!
    Ha en härlig resa, och tack för titten hos mej förra veckan! /Ninnie

    SvaraRadera
  3. En härlig Amsterdamresa måste verkligen passa fint just nu! Hoppas du får det bra. Du verkar ju ha tänkt på det mesta.

    SvaraRadera
  4. Amsterdam, vad härligt! Dit skulle jag gärna åka på en fototur.
    Ha det bra

    SvaraRadera
  5. Åh va härligt med en resa!! Och så snäll du är till familjen när du ska åka bort!!

    SvaraRadera