onsdag 3 juni 2009

Fototriss - något kärt, något tryggt och något varmt

Veckans fototriss - något kärt, något tryggt och något varmt har jag tolkat på detta sätt. Andras tolkningar kan du se här.


Något varmt: goda bloggvänner på en IRL träff i Stockholm i söndags - vi hade en mycket trevlig dag och det var varmt i Stockholm i söndags♥


Något tryggt: Denna goding låg på sängen på mitt hotell. Med tanke på att vi lever fem personer hemma så kan det ju kännas ensamt och otryggt

Något kärt: detta är mina tre söners ben - en gång i tiden har de en och en legat i min livmoder♥

5 kommentarer:

  1. Kul tolkning av temat, roliga óch bra bilder.

    SvaraRadera
  2. Så mysiga ben längst ner. Han i mitten är yngst? Eller så rakar han kanske benen?

    Är lite nyfiken på vilkas fötterna är längst upp? Kan det vara Annis till höger?

    SvaraRadera
  3. Sååå vackra bilder!!!!
    De talar, om man säger så.

    Du Anne-Lie, jag hade så gärna också velat ha en så´n där IRL-date! Så GO´A de är och så otroligt MYCKET de ger en!!! =D

    ...kanske jag får träffa även Dig nästa gång? :o)

    Kram på Dig vännen!

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder!!

    SvaraRadera
  5. Oj, jag trodde jag skrivit i sömnen men du har visst en Barbro till här...

    Tack för en trevlig träff! Lite nyfiken på hur du hade det sen....

    SvaraRadera