fredag 19 juni 2009

Rapport från midsommaraftonens morgon

Vaknade vid sju utav att solen strålar kittlade mina ögon. Skuttade upp full av glädje av att solen visade sig nu när det är midsommarafton. Gillar tidiga morgnar när jag kan tassa runt i huset medan resten av dess invånare sussar gott. Såg framför mig hur jag i lugn och ro skulle sitta ute och njuta av min frukost.

Men först på med datorn och surfa runt lite så jag vet vad som händer ett visst kontrollbehov finnes;-))

Å vad händer nu då? Hör hur det börjar dåna utanför fönstret! Fram med kameran och ...

... inte tänker jag sitta ute och äta frukost längre inte!

Hoppas ni alla får en härlig midsommarafton med allt vad era traditioner erbjuder. Här hos mig ska jag traska ut till växthuset och hämta färskpotatis som tillsammans med sill, snaps och köttbullar blir viktiga vid dagens lunch!

1 kommentar:

  1. Haha... Trevlig midsommar trots regnet får jag väl passa på och önska...

    SvaraRadera