torsdag 6 augusti 2009

Roadtrip inåt landet

Förbereder mig för ytterligare en IRL träff!
Imorgon packar jag väskan och åker mot ett möte med tre bloggvänner.
Idag städar jag lite här hemma;-))
Två av dessa har jag aldrig träffat innan.
På lördag fortsätter resan tillsammans med en av dem till Madonna konserten på Ullevi.
Efter konserten åker vi hem och sussar hos mig - är lite orolig för här ser ut som skrutt både inne och ute.
Å jag råkar veta att min gäst är en riktig trädgårdsfantast samt att hon skarpt diggar blått - funderar på om jag kan måla om mina röda, rosa och gula växter;-))
Så vi ska ut imorgon min lilla Renault och jag;-))
OBS detta är inte min Renault mycket har hänt under årena från det att denna bil producerades!

Det är på sin plats att nämna att tonåringarna hemma kommenterar en hel del över det faktum att jag inte föregår med gott exempel!

Här har jag under alla år sen datorn blev en del av vår vardag
hävdat att grabbarna inte ska bestämma träff med någon på nätet som de ej vet vem det är!
Å så bara jag åker iväg;-))
Barn gör inte som du säger utan som du gör!

Detta är inget nytt för mig som faktiskt är pedagog!

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får det bäst på Madonna ♥

    SvaraRadera
  2. Ha det så trevligt på din resa till bloggvännerna och Madonna.
    Hälsningar Kerstin

    SvaraRadera
  3. Det gäller att vara en förebild ha ha!

    Se till att ni har roligt nu!

    SvaraRadera