onsdag 5 augusti 2009

En kväll vid slussarna

Äntligen en solig onsdagskväll! Maken har länge väntat på detta för han vill kolla veteranbilsutställningen - ett Mecka för bilälskare.
Men då fick han snällt låta mig njuta av något från Slusscafét först.
Det blev en kycklingsallad till mig och räkmaka till kära maken.

Själv är jag inte så intresserad av bilar
men det var en fin kväll att fota lite så det var det jag gjorde!


Är du riktigt uppmärksam kan du i bilden ovan hitta fotografen;-))

De flesta bilarna hade det lagts ner många timmar på.
Här ser ni molnen spegla sig i lacken!

Efter alla bilar gick vi rundan runt slussarna - alltid lika vackert!

Med andra ord en riktigt härlig arbetsdag;-))

2 kommentarer:

  1. Jag gillar veteranbilar! Visst är de bra fotoobjekt? Snygga bilder, tjejen!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild på slussen i kvällssol. Så vackert! Ha det så bra i sensommarvärmen.
    Hälsningar Kerstin

    SvaraRadera