onsdag 16 september 2009

FotoTriss - Avlångt

Fick ett sms som Anni vidarebefodrade till mig angående söndagens Triss. Men jag tappade detta helt och hållet för båten gungade på och jag mådde illa;-)) Nu sitter jag här och går igenom fotona från Danmarksresan och här hittar jag bilder som passar perfekt till temat.

Så här kommer mitt bidrag till veckans FotoTriss - avlång något sen och med kort fotade på lördagen men hoppas det är ok!

Kyrkan i Saeby fotat från strandprommenaden.
Om någon funderar så är det kyrktornet som är avlångt.

Nu har jag traskat vidare och fångat tronet från en annan vinkel.

Här har ni kyrkan från ännu ett annat håll.
Nog är tornet avlångt alltid!


4 kommentarer:

  1. potent, skulle man också kunna säga!

    SvaraRadera
  2. Visst kan man hålla med om det.

    SvaraRadera
  3. Helt klart avlångt men också lite snett...synd att det lutar, men bilden med blommorna i förgrunden får bli min favorit!

    SvaraRadera