torsdag 29 oktober 2009

ABC i ord og bilder - F

Dags för ABC i ord og bilder nu har vi kommit fram till F. Har ju varit på "Ljus i Alingsås" och i Alingsås finns det gott om underbara fik - tyvärr blev skärpan kass på mitt ljusbakelse så jag har fått tänka om.

Försökte mig på att fotografera lite men det var hopplöst utan stativ så...

Mitt bidrag till dagens bokstav blir "Fantasi" för fantasi behövs verkligen för att se vad jag har fotat idag. Jag tycker dock att bilderna blev rätt läckra;-))



Berätta gärna vad det är ni ser i bilderna;-))

39 kommentarer:

  1. Jätteläckra foton. Men vad dom föreställer... Mittersta bilden får jag association till en arena och sista bilden till bilar.

    SvaraRadera
  2. Ingen aning men den första gör mig glad...

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt fantasifullt!............jag tror det är någon scen från Star Wars ;-) /Anette

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att de blev superläckra - lite hallucinationer över dem! Vad gick du på?

    Ja visst ja, bakelse...

    SvaraRadera
  5. Fantasien har ingen grenser! Så enkelt er det. Dine bilder er nydelige.
    Ha en koselig helg!

    SvaraRadera
  6. Dejlige billeder hvor fantasien er sluppet løs :-)

    SvaraRadera
  7. Synes bildene var stilige! Det siste bildet var litt spooky. Det passer jo godt denne helgen som det er Halloween. Ha en god helg!

    SvaraRadera
  8. SÅ utrolig friske og kuule bilder :) Får skikkelig tivolifølelse - herlig :)
    Kjekt du ble med på trekningen på ** Fotomorro ** :D

    SvaraRadera
  9. ..kanskje det ser ut som gitarspill..strengene som jobber. Flotte farger, likte det første best:-)
    God helg til deg!

    SvaraRadera
  10. Det er sjovt, skønt og sundt at bruge fantasien. Herligt valg for F. ;-)

    SvaraRadera
  11. Fantastisk flotte fargerike foto. For en nytelse å vile øynene i, og la fantasien løpe løpsk.
    Ha en fantastisk flott helg.

    SvaraRadera
  12. Stilig! :D Jeg aner ikke hva det er bilder av :p

    SvaraRadera
  13. VIrkelig flotte bilder. Har vært så fasinert av slike siden jeg var liten.
    Vel hva jeg ser? I det midterste ser jeg en bil som kjører avgårde.
    I det siste barn som leker..

    SvaraRadera
  14. Wow, ordentlig morsomme bilder. Det siste minner meg meget om nyttårsaften.

    SvaraRadera
  15. Flotte og fargerike bilder !!God helg !

    SvaraRadera
  16. Stilig F-bidrag! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  17. Fantasifulle og stilige bilder. Nesten sånn at lyset i det nederste ser ut som en bil og gatelys. Ønsker deg en riktig god fredagskveld.

    SvaraRadera
  18. Det ble jo bare kjemmpestilig!! Så kreativt funnet på. Lek med lys er jo bare fantastisk :)

    SvaraRadera
  19. Fantasi var et bra valg! Og disse bildene viste ordet på en flott måte!!!!

    SvaraRadera
  20. Stilig F og kule bilder!! Men jeg aner ikke hva det er bilder av.. men fine var de uansett!

    Ønsker deg en fin helg!

    SvaraRadera
  21. Fantasi kan vi ikke være foruden. Hvad dine billeder forestiller ved jeg ikke rigtig, men måske er det gadebilleder, der taget om aftenen og med en meget lang lukketid?

    SvaraRadera
  22. Fargerikt, Flott og Fantasifult :)

    SvaraRadera
  23. Korten är tagna under "Ljus i Alingsås"! Vad jag behövt var egentligen ett stativ såklart! När jag märkte att det inte fungerade så flyttade jag runt kameran lite och det blev ju rätt effektfullt!

    SvaraRadera
  24. Aner ikke hva jeg ser i bildene, men de var flotte! :-)

    SvaraRadera
  25. Stilige bilder med masse farger. Hva de forestiller klarer jeg ikke helt å se..men at det er fantasi er jeg virkelig enig i. Godt bidrag;D

    SvaraRadera
  26. Så utrolig stilige bilder! ;)

    SvaraRadera
  27. Stilige bilder! Jeg likte det midterste best :). Vet ikke helt hvorfor, men har nok noe med fargen å gjøre.

    SvaraRadera
  28. Det var et fantasifullt F-innlegg :)

    Hilsen Margrethe

    SvaraRadera
  29. Skønt emne du har valgt. Spændende.

    SvaraRadera
  30. Næh nogle skønne billeder!!! Det er vidundeligt som fantasien kan få lov at arbejde med det røde billede - jeg elsker den slags billeder :-)

    SvaraRadera
  31. Fargerike bilder - og alle kan tolke dem ulikt! :) Lys er gøy!

    SvaraRadera
  32. Kjempestilige bilder!
    Imponerende flotte! ; )

    SvaraRadera
  33. Kjempefint F-innlegg!
    Ha ein herleg søndag:D

    SvaraRadera
  34. Skikkelig stilig effekt!
    Det er moro å leke seg litt :)

    SvaraRadera
  35. Lekkert ble det , det er jeg ening i . F.

    SvaraRadera
  36. Ja, det er sjovt, når der kommer helt uventede resultater - det er Fantastisk.

    SvaraRadera
  37. Fantastisk spill med lys og jeg aner musikken..
    Som et lydorgel er disse bildene , og så kan jo hver og en lage sin en fantasifulle melodi.

    Fantastisk og kreativt.

    Beklager jeg er sent ute med kommentar, det har sin naturlige grunn.
    http://toraa.blogspot.com/2009/11/from-germany-to-norway-to-see-baby.html

    Her er mitt ABC-F
    http://toraamusic.blogspot.com/

    SvaraRadera