söndag 4 oktober 2009

Fototriss - inspirationskälla

Idag är det dagen efter festen då alla som gick ur nian för 30 år sedan återsamlades ja alla och alla men i varje fall några av oss. På förekommen anledning är jag lite seg i kolan idag men jag har kikat in i mina arkiv för att kunna delta i dagens Fototriss - inspirationskälla.

Vill först bara säga det att era fotobloggar och kommentarer är en inspirationskälla för mig att fota vidare men de är lite svåra att visa här så ur arkivet kommer här mitt bidrag.

Att resa inspirerar mig mycket!
Att möta nya miljöer, människor och matkulturer berikar mig.
Resor med de nya miljöer & människor man möter inspirerar mig mycket.
Kortet är taget i Dossa i norra Italien.

Vatten i alla former är även det en inspirationskälla.
Kortet är taget i Danmark på Skallerup klit

Natur i alla dess former ger mig kraft och inspiration!
Att fota allt detta är en bonus.

7 kommentarer:

  1. Ett, två, tre.. samma tycke som du till inspirationskälla för mig.. det finns så mycket.. vatten och naturen över huvudtaget.. ger mig inspiration till fortsatt liv.. som du:-)
    Älskar di vatten/havsbild.. vill ner dit nu med det samma;-)

    SvaraRadera
  2. ...ååhh.... underbara bilder!!
    Nu blir jag sugen på en resa.... nya äventyr.... nya minnen.... nya foton!

    SvaraRadera
  3. Tjusigt! Första bilden inspirerar mig mest ;-)

    Min triss kommer in senare ikväll, jag måste landa lite först.

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder alla tre, förstår att det ger dig inspiration :)

    SvaraRadera
  5. Fantastiska bilder och taken i Italien blir min favorit!!!!Du har satt fingret på riktiga inspirationskällor, utan vatten, natur och andra kulturer så blir nog vardagen inspirationslös.

    SvaraRadera
  6. Tjusiga bilder. Härligt perspektiv på taken. Sista bilden är min personliga favorit.

    SvaraRadera
  7. Vackra bilder som visar att du verkligen blir inspirerad av det som du berättar om.

    SvaraRadera